27.11.12

Έτοιμοι κι οι δικοί μου κουμπαράδες!!

Για τη Δράση Ελληνίδων Bloggers και την έκθεση χειροποίητων κουμπαράδων που θα γίνει στο Βαφοπούλειο Πνευματικό Κέντρο 2-9 Δεκεμβρίου 2012 με φιλανθρωπικό χαρακτήρα νομίζω πως δε χρειάζεται να πω πολλά, καθώς οι περισσότεροι/ες από εσάς έχετε ήδη στείλει τη δική σας συμμετοχή... Επιτέλους, λοιπόν, κατάφερα κι εγώ να ετοιμάσω τους δικούς μου κουμπαράδες τελευταία και καταϊδρωμένη φαντάζομαι!! Δεν είναι σπουδαίοι, μιας κι έχω δει πραγματικά έργα τέχνης από κάποιους/ες από εσάς, αλλά κρύβουν μέσα τους όλη μου την αγάπη και τις ευχές μου για να πάνε όλα καλά με την έκθεση και να συγκεντρωθούν πολλά-πολλά έσοδα για το παιδικό χωριό SOS Πλαγιαρίου Θεσσαλονίκης!!

Νταραντανταν ντανταν ντανταν...
με μεγάλη μου υπερηφάνεια σας παρουσιάζω τους κουμπαράδες μου:

ο πολύχρωμος κουμπαράς

ο κουμπαράς hello kitty <3 <3 <3

ο χριστουγεννιάτικος κουμπαράς και...

...ο αγαπησιάρικος κουμπαράς
Αύριο θα πρέπει να μιλήσω με τα κορίτσια για να συνεννοηθούμε για το που και πότε θα πρέπει να τους παραδώσω, γιατί η μέρα των εγκαινίων έχει σχεδόν φτάσει!!


Κλείνοντας την ανάρτησή μου θέλω να ευχαριστήσω τη Χαρά από το Beauty And Art για τα δύο βραβειάκια που μου χάρισε!! Σας τα δείχνω και τρέχω να τα στολίσω στο κάτω μέρος της σελίδας μου, μαζί με τα υπόλοιπα!!




22 σχόλια:

  1. Όμορφοι είναι Ειρήνη μου, γιατί περικλείουν αγάπη.
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά, η έκθεση ανοίγει και η Θεσσαλονίκη θα τρέχει να μαζεύει κουμπαράδες! Ειρήνη, είναι πολύ όμορφοι και χαριτωμένοι! Να'σαι πάντα καλά !Και να μπορείς να προσφέρεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλοτάξιδοι να είναι
    και πάντα γεμάτοι για καλό σκοπό Ειρήνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπράβο Ειρήνη!...πολύ όμορφοι είναι όλοι!...Καλή επιτυχία
    να έχει η έκθεση!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο στην έμπνευση και την όμορφη εκτέλεση!
    Μην αγχώνεσαι... προλαβαίνεις την έκθεση.
    Θα χαρώ να σε δω στο Βαφοπούλειο.
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολύ όμορφοι όλοι Ειρήνη!!!!Να δω που θα χωρέσουν-))))
    αντε,την Κυριακή όλα ζωντανά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα Ειρήνη μου! Είναι όλοι τους γλυκύτατοι και πολύ-πολύ όμορφοι! Ο αγαπησιάρικος είναι... ο αγαπημένος μου...!! Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ειρήνη μου, είναι υπέροχοι και η αγάπη με την οποία τους έφτιαξες ξεχειλίζει.... Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο Ειρήνη μου για την προσφορά σου!!Πολύ όμορφοι κουμπαράδες!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφοι και γλυκούληδες οι κουμπαράδες σου Ειρήνη μου! Συγχαρητήρια και για τα βραβεία σου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τέλειοι ο κουμπαράδες αλλά ο Hello Kity πολύ γλυκούλης!!!!Συγχαρητήρια για την κίνηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. εμενα μου αρεσε ο αγαπησιαρικος τρελα ομως μπραβο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ειρήνη μου είναι υπέροχοι οι κουμπαράδες σου περιμένω και κ΄'ατι χριστουγεννιατικο για το φετινό χριστουγεννιατικο πανηγύρι του stars and icicles θάτανε μεγάλη τιμή για μένα σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ειρηνακι γεια στα χερακια σου βρε κοριτσι, τι ομορφιες ειναι αυτες..
    κι εγω ψηφιζω τον αγαπησιαρικο..αφου ειμαι αγαπησιαρα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥ!!!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΙ ΟΙ ΚΟΥΜΠΑΡΑΔΕΣ ΣΟΥ!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ!!!ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΜΗΝΑ!!!!!!ΚΑΛΟ Σ/Κ..ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Hey there! I know this is kinda off topic however , I'd figured I'd
    ask. Would you be interested in exchanging links or
    maybe guest authoring a blog article or vice-versa? My blog goes over a lot of the same subjects as yours and I feel we could greatly benefit from each other.
    If you happen to be interested feel free to
    shoot me an email. I look forward to hearing from you! Fantastic
    blog by the way!
    My website :: amber leaf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ όμορφοι οι κουμπαράδες σου!Φιλάκια πολλά και καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή