25.5.12

Δωράκια και βραβειάκια!!!

Την περασμένη Παρασκευή πέρασα ένα υπέροχο απόγευμα στα εγκαίνια της γνωστής σε όλους μας πλέον έκθεσης συρταριών στη Μονή Λαζαριστών!! Αποφασίσαμε να πάμε παρέα με τον καλό μου, που ήθελε να δει από κοντά αυτή την έκθεση, για την οποία είχε τόσα ακούσει το προηγούμενο διάστημα... Θα πηγαίναμε νωρίτερα εκεί, ώστε να μπορέσω να δω όσες θα ήταν στην καφετέρια πριν από την επίσημη ώρα έναρξης των εγκαινίων, αλλά ο γλυκός μου δεν είχε φανταστεί το πόσες πολλές θα ήμασταν μαζεμένες!! Έτσι, μπαίνοντας στην καφετέρια... τρόμαξε από το χαμό που ήδη γινόταν εκεί και με άφησε στα κρύα του λουτρού!! Χαχαχαχαχαχα... Η αλήθεια είναι ότι γέλασα πολύ, γιατί πραγματικά είχε μια έκφραση τρόμου στο βλέμμα του!! Με άφησε να χαρώ τα κορίτσια που ήταν ήδη εκεί και που πραγματικά ήταν τόσο δύσκολο να τα γνωρίσω και να μιλήσω μαζί τους όπως και όσο θα ήθελα... Ήταν βέβαια κάτι, έστω το ότι μπόρεσα να πάρω κάτι από το βλέμμα και το χαμόγελο όσων ήταν εκεί!!

Αφού ήρθε η ώρα της έκθεσης κι επέστρεψε ο καλός μου από τη βολτούλα που έκανε στη γύρω περιοχή, ανεβήκαμε στην αίθουσα με τα συρτάρια... Το πόσο εντυπωσιάστηκα βλέποντας από κοντά όλες αυτές τις όμορφες δημιουργίες, που θαύμαζα από τα blog σας, δε χρειάζεται καν να το πω!! Όσοι ήρθατε κι όσοι τα είδατε έστω από τις φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν, μπορείτε να το καταλάβετε!! Έφυγα από εκεί γεμάτη όμορφες εικόνες, χρώματα κι ένα χαμόγελο στα χείλη... Εκτός, όμως, από τα όμορφα συναισθήματα πήρα κι ένα δωράκι από τη γλυκύτατη Marie-Anne, η οποία μπήκε στον κόπο να φτιάξει από ένα δωράκι για καθεμία από εμάς!! Δεν είναι όμορφος ο νέος μου σελιδοδείκτης;;;;



Έλαβα, όμως κι ένα άλλο δωράκι τις προηγούμενες μέρες, από την Άσπα αυτήν τη φορά μιας και ήμουν μία από τις τυχερές της κλήρωσης της!! Το έχω λάβει εδώ και κάποιες μέρες από το ταχυδρομείο και ήθελα πολύ να σας το δείξω!! Ευχαριστώ πολύ-πολύ Άσπα μου :)



Πριν σας καληνυχτίσω, θέλω να ευχαριστήσω πολύ-πολύ την Ευγενία και τα κορίτσια για σπίτι για τα βραβειάκια που μου χάρισαν και τα οποία χαρίζω κι εγώ σε όποια δεν τα έχει λάβει ήδη!! Σας φιλώ γλυκά κι ελπίζω να επανέλθω συντόμως :)



11 σχόλια:

  1. βρε βρε κοιτα να δεις κρυβεσαι για καιρο και ξαφνικα τσουπ ολα μαζι μας τα λες να τα χαρεις πολυ ωραια ολα μπραβο σας και θα ξανα μαζευτουμε οκ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να χαίρεσαι τα δωράκια σου Ειρήνη!!
    Ελπίζω να ξανασυναντηθούμε σύντομα και με μεγαλύτερη άνεση χρόνου!!
    Καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ!!!!ΑΥΤΑ ΜΕΝΟΥΝ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δωράκια , βραβειάκια !!Μπράβο πάντα τέτοια!!!Καλό ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ειρήνη μου, πάντα με βραβεία (τα οποία άλλωστε αξίζεις!), πάντα με δώρα, πάντα με χαμόγελο η ζωή σου! Πάντα τέτοια, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥ.ΟΛΑ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΟΧΑ ΣΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΚΑΙ ΟΝΤΩΣ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ.ΧΑΡΗΚΑ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΣΕ ΕΙΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΧΩ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟ ΜΟΥ ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΜΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΜΙΑ ΦΩΤΟ ΜΑΖΙ.ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ Η ΑΡΧΗ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ.ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειρηνάκι μου, πάντα γεμάτη δωρά και διακρίσεις να είσαι!!! Την επόμενη φορά θα πιούμε καφεδάκι με την Φανούλα, πιο ήσυχα και με πολύ κουβεντούλα!!! Φιλιά πολλά μικρό μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να είσαι καλά Ειρηνάκι μου!!! με πολλά δωράκια και βραβειάκια!!!!
    Θα συμφωνήσω με την καλή μυ Κικίτσα από πάνω, την επόμενη φορά που θα βρεθούμε να μπορέσουμε να πούμε περισσότερα!!!
    Πολλά πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε ο σελιδοδείκτης μου Ειρήνη !!!! Κι εγώ χάρηκα πολύ που σας γνώρισα έστω και πολύ σύντομα. Καλή Κυριακή και περιμένω την φωτό...έτσι ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή