2.5.12

Καλό μήνα σε όλους μας!!!

Αυτός είναι ο τελευταίος μήνας της άνοιξης, που πιο πολύ μοιάζει σαν να είναι ο πρώτος του καλοκαιριού... Οι ευχούλες μου έρχονται με μια μέρα καθυστέρηση, αφού εχθές το βράδυ δεν είχα το κουράγιο να περάσω τις φωτογραφίες στον υπολογιστή μου και δεν ήθελα να είναι "γυμνή" η ανάρτηση!! Στην ιστορική και διαχρονική σημασία της μέρας, για εμάς και για ολόκληρο τον κόσμο, δε μένω καθώς θεωρώ ότι είναι τόσο σπουδαία που όλοι λίγο πολύ γνωρίζουμε και αναγνωρίζουμε αυτά που πρέπει... Μένω λοιπόν στα δικά μας!!

Η χθεσινή ημέρα ήταν πολύ-πολύ όμορφη και σε αυτό βοήθησε πολύ ο καιρός!! Ξεκίνησε με πολύ ράθυμους ρυθμούς και χουζούρι στο σπίτι με τον καλό μου, για να καταλήξουμε σ' ένα πανέμορφο μέρος δίπλα στην πόλη στο οποίο δεν είχα ξαναπάει ποτέ: στο Φράγμα της Θέρμης... Η παρέα μας καλή και εκλεκτή: οι αγαπημένοι μας γείτονες και ο βαφτισιμιός μου με τους γονείς του!! Ο κόσμος που ήταν εκεί πολύς, αλλά έτσι όπως ήταν σκορπισμένος γύρω-γύρω δεν σου άφηνε την αίσθηση της πολυκοσμίας. Το τοπίο πολύ-πολύ όμορφο με τη λιμνούλα, τη βλάστηση και τα διάφορα ζώα που  συναντήσαμε: πάπιες, χελώνες, βατραχάκια... Δεν θέλω να σας κουράσω με πολλά λόγια σας αφήνω να απολαύσετε μερικές από τις φωτογραφίες που βγάλαμε:











Με όποια απ' αυτές διαλέξει η amaryllis δηλώνω κι εγώ τη συμμετοχή μου στο διαγωνισμό της, αφού πρώτα σας πω τί σημαίνει για 'μενα η Άνοιξη... Άνοιξη σημαίνει ανανέωση, αναγέννηση της φύσης, αλλαγή διάθεσης, νέοι στόχοι, καινούρια όνειρα, αισιοδοξία, χρώματα, αρώματα, ήχοι της φύσης κι ένα στάδιο πριν έρθει το αγαπημένο καλοκαίρι!! Πριν σας αφήσω θέλω να ευχαριστήσω την Άσπα για τα βραβειάκια που μου χάρισε πριν από μερικές μέρες!! Ευχαριστώ πολύ-πολύ Άσπα μου!!



44 σχόλια:

  1. Φαίνεται ότι περάσατε όμορφα!...Το φράγμα της Θέρμης όλο το συζητάμε και ακόμη δεν το επισκεφτήκαμε....Πρέπει νάναι πολύ όμορφα....Τα βραβειάκια σου να τα χαίρεσαι! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πρώτη φορά το άκουσα πέρυσι το καλοκαίρι... Μου άρεσε πολύ, ειδικά αν σκεφτείς ότι είναι δίπλα στην πόλη!! Από τώρα ονειρεύομαι βραδάκια του καλοκαιριού με μπυρίτσα δίπλα στη λιμνούλα...

      Διαγραφή
  2. ΚΑΛΌ ΜΉΝΑ!!! Πολύ όμορφες φωτογραφίες!!! Πράγματι η μέρα χθες μυριζε καλοκαίρι!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και σε 'σενα aigli!! Όμορφη η αίσθηση ότι πλησιάζει το καλοκαιράκι, έτσι δεν είναι;! Φιλάκια πολλά!!

      Διαγραφή
  3. Περιγράφεις πολύ όμορφα τη χθεσινή σας απόδραση! Καλό μήνα, Ειρήνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα, Ειρήνη μου! Τέλειες οι φωτογραφίες! Πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και σε 'σενα!! Χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτογραφίες!! Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  5. Ομορφες φωτογραφίες! Πάντα τέτοια, Ειρήνη ! Να χαίρεσαι τα βραβειάκια σου! Να'σαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ειρηνη μου καλο μηνα, γλυκια μου! Παντα να περνας καλα! Τελειες οι φωτογραφιες! φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και σε 'σενα Μαιρούλα μου!! Να περνάς κι εσύ πολύ-πολύ όμορφα!! Φιλιά :)

      Διαγραφή
  7. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥ.ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ.ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΡΩ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΥΧΕΡΗ ΕΙΣΑΙ!!!!ΜΕ ΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙΑ ΣΟΥ.ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη νομίζεις Νάσια μου κι εγώ πρώτη φορά πήγαμε κι εγώ που είμαι 10 χρόνια στη Θεσσαλονίκη και ο καλός μου που είναι από 'δω... Πολλά-πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  8. Καλό μήνα Ειρήνη!
    Πολύ ωραίες φωτογραφίες φυσικής ομορφιάς!

    Καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα και σε 'σενα!! Μα όταν είναι τόσο όμορφη η φύση πώς να μην είναι όμορφες οι φωτογραφίες;!

      Διαγραφή
  9. Καλό μήνα Ειρηνάκι μου!!! Είναι ωραίο να γυρίζεις στο σπίτι και να είσαι γεμάτη από όμορφα συναισθήματα!!!Καλό βράδυ να έχεις καλό μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Κικίτσα μου!! Πραγματικά είναι πολύ ωραίες αυτές οι γεμάτες χρώματα κι εικόνες μέρες... Πολλά-πολλά φιλάκια κορίτσι μου!!

      Διαγραφή
  10. Καλό μήνα Ειρήνη!!! Εμείς χτες κοντέψαμε να πιάσουμε φωτιά (για την ακρίβεια, ο μικρότερος της παρέας έπιασε φωτιά...ο Νικόλας δηλαδή), έκανε το πρώτο του μπάνιο και παραλίγο να τον δαγκώσει ένα σκυλί...αφού επιζήσαμε ευχόμαστε ΚΑΛΟ ΣΙΔΕΡΕΝΙΟ ΜΗΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχα... Αφού γλιτώσατε τα χειρότερα, θα έχετε πολλά να θυμάστε από τη χθεσινή ημέρα!! Χαχαχαχαχαχαχα... Τί να πω βρε κορίτσι;! Να προσέχετε πολύ-πολύ!!

      Διαγραφή
  11. Καλησπέρα και καλό μήνα Ειρήνη μου.
    Τι πανέμορφο μέρος! Υπέροχες φωτογραφίες, γεμάτες φύση και φως.
    Να έχουμε έναν ανθισμένο και φωτεινό μήνα
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό και πολύχρωμο μήνα και σε 'σενα!! Ήταν πραγματικά πολύ όμορφο μέρος, οπότε είναι όμορφες και οι φωτογραφίες του... Πολλά φιλιά ;)

      Διαγραφή
  12. ένα παράξενο πράγμα.. τόσα χρόνια ακούω για το φράγμα της θέρμης και ακόμη δεν έχω πάει!! νομίζω θα διαλέξω σύντομα μια ημέρα χωρίς πολύ κόσμο για να το ευχαριστηθώ!!
    πάντως γλιτώσατε το μποτιλιάρισμα της Χαλκιδικής!!!!!!
    θα διαλέξω την πασχαλίτσα γιατί τις έχω αδυναμία!! ευχαριστώ για τη συμμετοχή..
    φιλάκια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι πρώτη φορά άκουσα γι' αυτό το μέρος πριν ένα χρόνο... Να πας πάντως, σίγουρα μια κοινή μέρα θα είναι ακόμα καλύτερα!! Κι εγώ την πασχαλίτσα θα διάλεγα, αλλά είπα να το αφήσω πάνω σου!! Φιλάκια :)

      Διαγραφή
  13. Πανέμορφες φωτογραφίες Ειρήνη μου,σου εύχομαι ένα καλό και δημιουργικό μήνα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλό σου μήνα γλυκούλα μου!!!πανέμορφες οι φωτογραφίες σου!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είχα καιρό να πάω στο Φράγμα της Θέρμης και σ'ευχαριστώ που μου το θύμισες. Είναι πολύ ωραίο μέρος για περπάτημα, αναψυκτήριο για τα καλοκαιρινά βραδάκια και απέναντι από εκεί που πήρες τις ωραίες φωτογραφίες σου γίνονται συναυλίες το καλοκαίρι με πολύ κόσμο. Γιατί δεν κάνουμε μια συμμάζωξη εκεί; Καιρό έχουμε να βρεθούμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, το έχω ακούσει για τις συναυλίες αλλά δεν έχει τύχει να πάω ποτέ... Είναι τέλεια ιδέα μια συνάντηση εκεί!! Να το κανονίσουμε!!

      Διαγραφή
  16. Το φράγμα της Θέρμης, είναι όμορφο μέρος, ειδικά για κάτι τέτοιες μέρες ανοιξιάτικες, ζεστές! Ωραία τον πιάσατε τον Μάη κοριτσάκι μου!! Μπράβο και ωραίες φωτογραφίες, αυτή με το στεφανάκι σας είναι τέλεια :)
    Καλό μήνα και πολλά φιλιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από τώρα ονειρεύομαι να πίνω τη μπυρίτσα μου εκεί με καλή παρέα τα ζεστά βράδια του καλοκαιριού ;)

      Διαγραφή
  17. Ειρήνη μου σου εύχομαι καλό μήνα!!
    Χαίρομαι που περάσατε όμορφα, το μέρος αυτό είναι υπέροχο!
    Το στεφανάκι σου έγινε πανέμορφο!!
    Και του χρόνου νάστε γεροί και χαμογελαστοί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Μαντρίνα μου!! Όντως είναι υπέροχο το μέρος... Και του χρόνου να 'μαστε όλοι καλά :)

      Διαγραφή
  18. ΕΙΡΗΝΟΥΛΑ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟ ΣΟΥ!!!!!!!!!ΕΓΩ ΘΑ ΔΙΑΛΕΓΑ ΤΙΣ ΝΕΡΟΧΕΛΩΝΕΣ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα Έφη μου!! Χμμμμμμ... καλές οι νεροχελώνες δε λέω, αλλά πολύ βρώμικο βρε παιδί μου αυτό το νερό!! Πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  19. Καλώς σε βρήκα στο όμορφο blog σου. Σε συνάντησα στο blog της aMaryllis. Θα χαρώ να σε δω και στο δικό μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς ήρθες Ελένη μου στο ιστολόγιό μου!! Μόλις ανακάλυψα κι εγώ το δικό σου... Θα τα λέμε συχνά!!

      Διαγραφή
  20. ειρηνακι μου, καταρχην να σου ευχηθω προκαταβολικα χρονια πολλα για αυριο(ειναι η γιορτη σου ε?)
    οι φωτος ειναι πανεμορφες και ανοιξιατικες..να σαι καλα που τις μοιραστηκες μαζι μας.πολλα φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ-πολύ thomi μου!! Κι εσύ να είσαι καλά και να περνάς όμορφα!!

      Διαγραφή
  21. Ξανά εδώ για να σου ευχηθώ για την ονομαστική σου γιορτή.
    Χρόνια Πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. τι υπέροχες φωτογραφίες!!!!!!!αυτή με την πασχαλίτσα είναι η αγαπημένη μου!!!!!!!!!!!! <3<3 πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή