10.11.11

Ο ασθενής επέζησε, η ζημιά όμως έγινε...

Τα νέα από το μέτωπο του laptop μου δεν είναι και τα καλύτερα... Ο σκληρός δίσκος καταστράφηκε ολοσχερώς, με αποτέλεσμα να χαθούν ΟΛΑ μου τα αρχεία!! Μπορεί βέβαια να αντικαταστάθηκε και να είναι πλέον σε λειτουργία (με μια επιφύλαξη από τον τεχνικό για το κατά πόσο δε θα ξανασυμβεί), η ζημιά που έγινε είναι για 'μενα τεράστεια!! Χάθηκαν αρχεία σημαντικά ή μάλλον αναντικατάστατα, που δεν τα έχω "σώσει" πουθενά αλλού... Φωτογραφίες, αρχεία της δουλειάς μου, οτι είχα συγκεντρώσει τόσο καιρό για τα χειροποιήματα (ψηφιοποιημένα βιβλία, φωτογραφίες κτλ), το γάμο, τη βάφτιση του Νικόλα... άλλα λιγότερο κι άλλα περισσότερο σημαντικά για 'μενα!! Ευτυχώς είμαι μακρυά και δεν έχω συνειδητοποιήσει ακόμα το μέγεθος της ζημιάς...

Χθες έφυγα από τη μικρούλα (σνιφ!! σνιφ!!) και ήρθα για λίγες μέρες στα Χανιά, για να δω λίγο τους γονείς μου και τους αγαπημένους μου φίλους. Κυριακή βράδυ επιστρέφω Θεσσαλονίκη και την Τετάρτη... βουρ για Νέα Υόρκη!! Ακόμα δεν το πιστεύω οτι πέρασε κιόλας ο καιρός κι ήρθε η ώρα γι' αυτό το μεγάλο ταξίδι!! Ένα μεγάλο ευχαριστώ στα φανταστικά αδέρφια μου, που μας έκαναν δώρο τα εισιτήρια και μας έκαναν έτσι να πάρουμε την απόφαση για την υλοποίηση αυτού του ταξιδιού!! Είναι ένα ταξίδι που αρχικά αντιμετώπιζα με επιφύλαξη, αλλά νομίζω οτι θα είναι μία εμπειρία ζωής!!

Να ξέρετε οτι σας παρακολουθώ όλους, αλλά ελλείψει χρόνου δε μπορώ να αφήνω σχολιάκια.. Με την ευκαιρία αυτής της ανάρτησης κι επειδή μάλλον η επόμενη θα αργήσει αρκετά, θέλω:
α) να ευχαριστήσω τη Sophie από το SOPHIE'S PARADISE για το βραβείο που μου χάρισε!!


β) να δηλώσω συμμετοχή στο δημιουργικό διαγωνισμό Νοεμβρίου της a pink dreamer με την ακόλουθη φωτογραφία, γιατί για 'μενα η ατμόσφαιρα που αποπνέει ο Βόσπορος είναι μαγική... 



και γ) να δηλώσω συμμετοχή στο διαγωνισμό της marilise από το stars and icicles με το ακόλουθο χριστουγεννιάτικο στολίδι από χαλκό, έτσι για να μπαίνουμε σιγά-σιγά στο κλίμα ;)


17 σχόλια:

  1. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥ ΤΙ ΟΜΟΡΦΟ ΔΕΝΤΡΑΚΙ! ΚΑΛΑ Ο ΒΟΣΠΟΡΟΣ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΗΝ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ. ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ! ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ειρήνη ΚΑΛΑ ΤΑΞΙΔΙΑ σου εύχομαι.Να το απολαύσεις μ όλες σου τις αισθήσεις
    Φιλιά και πάντα βραωβευμένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Eιρήνη μου σου εύχομαι καλό ταξίδι να περάσεις σούπερ και όταν με το καλό ξαναγυρίσεις πάλι εδώ θα μας βρεις (πρώτα ο θεός).Φιλάκια και καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πω πω νέα!!!Συγχαρητήρια για το βραβείο και καλή επιτυχία!!!!!Με το καλό να πάτε το ταξίδι σας και να περάσετε υπέροχα..και να βγάλεις και φωτογραφίες για να ξαναγεμίσει το λάπτοπ..χιχι!!
    Σε φιλώωωω...καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΕΙΡΗΝΑΚΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΕΛΕΙΑ ΕΥΧΟΜΑΙ!!!!!!ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΣΚΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΗ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΑ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΜΠΡΟΣ ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΘΗΚΕΥΕΙΣ ΚΑΠΟΥ.ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΓΕΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ!!!!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΓΙΡΙΣΕΙΣ ΠΑΛΙ ΣΤΗ ΓΕΙΤΟΝΙΤΣΑ ΜΑΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥ!!!!!
    ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΦΕΡΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΝΕΑ!!
    ΚΑΙ ΠΕΣ ΕΚΕΙ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ!!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πραγματι ειρηνη μου! μαγευτικη φωτογραφια! καλη επιτυχια και καλο σου ταξιδι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό ταξίδι Ειρήνη! Να γυρίσετε γεμάτη εικόνες και καινούργιες εμπειρίες!!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ειρηνη μου συγχαρητηρια για το βραβειο. Και σου ευχομαι ενα μαγευτικο ταξιδι..... Τωρα διαβασα οτι μενεις θεσσαλονικη ειμαστε επομενως και απο την ιδια πολη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλώς σε βρήκα Ειρήνη μου και καλό ταξίδι , με μάγεψες με τον Βόσπορο σου και σε ευχαριστώ για την συμμετοχή στο πανηγύρι φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΕΙΡΗΝΗ ΜΟΥ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!!!Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΝΤΡΑΚΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ!!!!!1ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τέλειο το στολιδάκι σου!Καλή επιτυχία!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μαγικος Ο Βοσπορος και το δεντρακιυπεροχο!
    Καλη επιτυχια! ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. αγαπημένη μου Ειρήνη τέλειωσε η κλήρωση του δεύτερου 10ημερου του πανηγυριού του stars and icicles σε ευχαριστώ για την συμμετοχή και περιμένω την διεύθυνση σου στο
    katitimou@gmail.com για ένα αναμνηστικό δωράκι
    φιλάκια Κάτια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κρίμα πολύ κρίμα για τοδίσκο,σε καταλαβαίνω γιατί έχω πάθει κάτι παρόμοιο,ευτυχώς με μικρότερη ζημιά.Το ευχάριστο είναι ότι δε χάνεις τη δημιουργικότητά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. με το καλο ματια μου να πατε να δειτς ολα τα καλα να ειστε μαζι και αγαπημενοι και εγω θελω να παρω νεο υπολογιστη και θα τα καταφερωωωωωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Με το καλό να πας μετο καλό να ρθείς και να περάσεις κ\οσο γίνεται καλήτερα...τέτοια ταξίδια γίνονται μια φορά στη ζωη μας!!!και όλα φιαχνονται...ωραίο το βραβείο σου και αλλα πολλά!!! φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή